- Obec
-
Úřad a Občan
- Základní informace o Úřadu a o Obci
- Organizační struktura
- Důležité kontakty
- Kontaktní místo veřejné správy
- Kde nás najdete
- Povinně zveřejňované informace
- Elektronická podatelna a elektronický úřad
- Poskytování informací a příjem podání
- GDPR
- Hospodaření obce
- Rozpočet na webu
- Zápisy ze Zastupitelstva obce
- Vyhlášky a zákony
- Potřebuji si zařídit
- Krizové řízení obce, ochrana obyvatelstva - rozcestník
- Rozhlas
- Dotace
- Veřejné zakázky a Profil zadavatele
- Volby
- Komunitní sociální práce pro občany
- Úřední deska
- Poplatky
- Život v obci
- Ankety
- Dokumenty
- Galerie
- Historie
- Knihovna
- O webu
Tvorba webu
Obsah 60% Funkce 95%
Ověřování listin a podpisů
na obecním úřadě (i po tel. domluvě mimo úř. dobu)
Elektronická podatelna a elektronický úřad
- Úřad a Občan
- Elektronická podatelna a elektronický úřad
Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.
Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb. Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz .
Adresa elektronické podatelny: epodatelna@urbanice.cz
Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formatu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.
Kontaktní formulář
Adresa pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:
Obec Urbanice
čp. 40
503 27 Urbanice
Úřední hodiny pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:
čtvrtek od 18:00 do 20:00
nebo po telefonické domluvě
Příjem a zpracování elektronikých podání:
Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.
Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.
Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.
Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Dlaší postup je již stejný jako u běžného podání.
Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpisu (vydal ÚVIS č.016/01.01)
Kontakty
Starosta: Ing. Martin Fejks
Telefon: +420 608 311 780
E-mail: starosta@urbanice.cz
Všechny kontakty
Obecní úřad
Úřední hodiny: ČT 18:00 – 20:00 (ostatní dny po tel. domluvě)
Adresa: čp. 40
503 27 Urbanice
Datová schránka: ewqa8rj