- Obec
-
Úřad a Občan
- Základní informace o Úřadu a o Obci
- Organizační struktura
- Důležité kontakty
- Kontaktní místo veřejné správy
- Kde nás najdete
- Povinně zveřejňované informace
- Elektronická podatelna a elektronický úřad
- Poskytování informací a příjem podání
- GDPR
- Hospodaření obce
- Rozpočet na webu
- Zápisy ze Zastupitelstva obce
- Vyhlášky a zákony
- Potřebuji si zařídit
- Krizové řízení obce, ochrana obyvatelstva - rozcestník
- Rozhlas
- Dotace
- Veřejné zakázky a Profil zadavatele
- Volby
- Komunitní sociální práce pro občany
- Úřední deska
- Poplatky
- Život v obci
- Ankety
- Dokumenty
- Galerie
- Historie
- Knihovna
- O webu
Tvorba webu
Obsah 60% Funkce 95%
Ověřování listin a podpisů
na obecním úřadě (i po tel. domluvě mimo úř. dobu)
Kontaktní místo veřejné správy
- Úřad a Občan
- Kontaktní místo veřejné správy
Náš obecní úřad je Kontaktní místo veřejné správy (Czech POINT) v souladu s vyhláškou č. 364/2009 Sb., o kontaktních místech veřejné správy. Tedy patří mezi síť kontaktních bodů, na kterých si občané mohou požádat o výpis z veřejných i neveřejných rejstříků a registrů a učinit podání vůči státní správě.
Agendy CZECH POINT, které jsou na obecním úřadu v Urbanicích dostupné:
Výpisy z informačních systémů veřejné správy
- výpis z Rejstříku trestů
- výpis z Katastru nemovitostí vč. snímku katastrální mapy
- výpis z bodového hodnocení řidiče
- výpis elektronických receptů pacienta
- výpis z insolvenčního rejstříku
- výpis z evidenčních záznamů o očkování pacienta
Podání vůči státní správě
- ohlášení živnosti do registru živnostenského podnikání
Základní registry
- výpisy ze základních registrů, nebo podání žádosti o změnu údajů
Datové schránky
- žádost o zřízení datové schránky
- žádost o zneplatnění přístupových údajů a vydání nových, atd.
Konverze na žádost a související služby
- Úschovna a Centrální úložiště ověřovacích doložek
- zprostředkovaná identifikace osoby
Vidimace a Legalizace
V průběhu roku 2023 obec Urbanice požádala o zařazení do seznamu obcí, které jsou oprávněny provádět agendu vidimace a legalizace dle zákona č. 21/2006 Sb. Vyhláškou č. 317/2023 Sb., kterou se mění vyhláška č. 36/2006 Sb., o ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a o ověřování pravosti podpisu, ve znění pozdějších předpisů, byla obec Urbanice s účinností od 1.1.2024 zařazena do přílohy č. 1 vyhlášky jako obce oprávněné tuto agendu vykonávat.
- Vidimace – tj. ověřování shody opisu nebo kopie s listinou
- Legalizace – tj. ověřování pravosti podpisu. Legalizací se ověřuje, že žadatel před ověřující osobou listinu vlastnoručně podepsal nebo podpis na listině uznal za vlastní, nebo elektronický podpis na dokumentu v elektronické podobě uznal za vlastní. Legalizací se nepotvrzuje správnost ani pravdivost údajů uvedených v dokumentu ani jejich soulad s právními předpisy. Úřad za obsah dokumentu neodpovídá. Legalizace se provádí na žádost.
- E-Legalizace – úřední ověření elektronického podpisu na dokumentu v elektronické podobě
Kontakty
Starosta: Ing. Martin Fejks
Telefon: +420 608 311 780
E-mail: starosta@urbanice.cz
Všechny kontakty
Obecní úřad
Úřední hodiny: ČT 18:00 – 20:00 (ostatní dny po tel. domluvě)
Adresa: čp. 40
503 27 Urbanice
Datová schránka: ewqa8rj